Foto: Mateja H. |
"... Many times bad publicity is unintentional. A company or individual does
something they think is positive and end up getting a bad reaction from
people ..." (Public Relation - SA Western District)
Well, takole je ... Kolikorkoli je negativna publiciteta nezaželjena in nenamerna, mislim, da je izredno uporabna. Kdo smo torej širša množica, da dopuščamo takšno logiko? Zakaj ljudje toliko padajo na negativnosti? To sta vprašanji, na kateri si niti nočem odgovoriti. Vprašanji, ki sta v bistvu retorični in je njun edini namen, da namigujeta na to, da ste si svoja življenja in svoje svetove zastavili napačno. Če se seveda strinja, da bi morali reči sprejemati bolj pozitivno.
Zakaj tretja oseba, boste rekli, saj sem tudi jaz povprečen človek. No, žal sem tu podpovprečna. Kliknem veliko manj povezav z negativnimi komentarji, kot tistih s pozitivnimi. Pač v življenju iščem lepe stvari.
Danes so me presenetili komentarji k čisto nedolžni objavi brezplačne e-knjige o ličilih. Jaz iskreno verjamem (čeprav je nisem prebrala), da avtorji NIKOGAR ne SILIJO, da bi si packal Make-Up po obrazu kot to počne Nina Pušlar. In kljub mnogim všečkom objave negativni komentarji o tem, "da oni se pa že ne bodo ličili in kako je to nevarno" res izstopajo.
Dragi negativci, delodajalci piscev spletnih besedil vam sporočajo samo eno: "HVALA!" Res. Ker sem tudi sama dobila največ obiskov na najbolj negativno komentirana besedila. In nekoč, ko je kolegica objavila nekaj, nad čemer smo se nato vse zmrdovale v komentarjih, nam je njen pameten prijatelj vsem (sicer ne dobesedno) zaprl usta: "S tem, ko komentirate, povečujete branost in uvrščate objavo višje v newsfeed in s tem dajete priložnost večim ljudem, da bi jo kliknili."
Kar v bistvu pomeni, da ravno besedila, ki povzročajo negativne odzive, pridejo bolj do izraza. Kar pomeni, da bodo pisci to izkoriščali še naprej in nas zasipali z dezinformacijami, potencialnimi žalitvami in ostalimi dvoumnostmi, za katere se premnogokrat zgodi, da izpadejo ravno narobe - torej negativno. Kar pa še vedno pomeni dodaten klik.
In mnogokrat ravno ta klik odvrne ljudi od negativizma. Ker vidijo, da jih niče z ničimer ne posiljuje. Pogledajo, kar pač sami želijo. Je pa res, da žal raje gledajo žalostne stvari. In moje zadnje vprašanje, ki se poraja ob vsem tem, postaja čedalje bolj podoben tistemu, ki smo ga mnogi izrazili že pred razmahom internetne dobe. Bodo enkrat jutrišnje novice na račun gledanosti/branosti le še slabe?
0 komentarji:
Objavite komentar