Včeraj sem imela prižgan POP TV program. Gledala sem novice, se mi zdi. Med reklamami nisem preklopila, ker potem vedno zamudim vreme in seveda me je zmotila ena od reklam, ki pravi: "Uporabi razum, plačaj račun" in se konča v smislu "To je vaš denar."
Na pamet mi je padla morda komu čudna misel: "Pa zakaj ravno POP? Jasno, da na nacionalki podpirajo te laži, ampak komercialna televizija, ki je verjetno najpopularnejša pri nas, bi morda za najslajši oglasni prostor lahko dobila druge naročnike ..."
Menim, da nima smisla, da še dodajam kaj veliko na temo, da denar, za katerega pravijo, da je naš, vsi vemo, da to ni. Kdo nam jemlje dostojanstvo, se je odlično vprašala in še odličneje odgovorila že Irena Jenko.
Torej, ko sem nadaljevala z razglabljanjem o razlogih, mi je na pamet padlo nekaj običajnih ...
Denar.
Seveda. Oglasni prostor je treba prodati. Ampak, lahko predvidevam, da se tako veliki televiziji oziroma na splošno tako velikemu mediju, ni treba preveč boriti za svoje kupce. Po moje je edino logično, da poberejo samo smetano nategunov. In nekako sem se že navadila, da reklamni prostor prodajo tem, ki oglašujejo jogurte z lažnimi znanstvenimi trditvami in onim, ki za vsak nov detergent pravijo, da je boljši od prejšnjega ... Toda, da prodajo ene najboljše gledanih minut prav za kampanijo, ki očitno za****va narod, da naj da še več denarja za ljudi, ki ga izgubljajo, nerazumno razporejajo, negospodarno uporabljajo in po odlično pripravljenih goljufivih mehanizmih spravljajo v svoje žepe, me je pač zmotilo. A je morda še koga? Ali sem le znova potrdila, da sem pač posebna?
Predpostavljam torej, da televizijska hiša ne dela ravno ogromnega dobička in je vlada pač ponudila res dobro rešitev za njihov poslovni izid. Torej največ denarja od vseh protiponudnikov. Ogromno denarja. Potem nekako razumem. Saj tudi sama vem, kako težko je danes priti do zaslužka. Sploh pa dobrega. Zato bi rada nadaljevala z novimi razlogi ...
Čast.
Integriteta.
Ponos.
Kajti vi ste tisti, ki predstavljate dejstva in se ne pustite podkupovati. Kako naj vam verjamem, ko ves trud pri čim boljši objektivizaciji novic, natančnosti poročanja ter napovedi, izurjenosti novinarjev, da iz pogovornih gostov izvlečejo vse, kar lahko ... umažete z reklamo, ki Slovencem sporoča ravno nasprotno? Reklamo, ki sporoča: "Dajte nam še več denarja, ki ga bi najraje potrošili za vse drugo, le za vas in vaše dobro ne."
Zaključila bi z mislijo, da spoštujem posel in razumem, da je v kapitalizmu denar pač vse. In da sem sprijaznjena z dejstvom, da se mi bo, ko ne bom hotela zamuditi vremena, ker nikoli ne vem, kdaj točno se začne, vedno pričakala vsaj ena reklame posmehljive kampanije. Ampak vseeno sem želela deliti to misel z ljudmi, ki jim je morda tudi padla na pamet.
Pa se mi zdi, da ravno pop želi povečat svojo integriteto s pomočjo "posnetki izjavah novinark", ki delajo na pop tv ... Hmmm, malo kontradiktorno?
OdgovoriIzbrišiZ nečim pa se morajo potrudit popravit svojo lakomno podobo :)
OdgovoriIzbrišihehe, Klara, tocno to sm mislla :) sem se potrudla cim bolj ponovit njihove besede ;) fajn cut, da si ti tu opazla :)
OdgovoriIzbrišihehe, Klara, tocno to sm mislla :) sem se potrudla cim bolj ponovit njihove besede ;) fajn cut, da si ti tu opazla :)
OdgovoriIzbriši